![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Nowy Sącz
Posty: 6,007
Motocykl: crf1000a
Przebieg: 2
![]() Online: 10 miesiące 3 tygodni 3 dni 4 godz 24 min 42 s
|
![]()
Głównym powodem powrotu na crf1000 jest to, że po prostu lepiej się prowadzi.
Łatwiej skręca, nie jest nerwowa w zakrecie, i po prostu wrzyna się w zakręt. Wydaje mi się, że 1100 zrobili bardziej stabilną, przez co straciła genialne prowadzenie. 1000 wyjeżdżając z podwórka schodzę na kolano ![]() Silnik w 1100 to silnik z KTM z wyszystkimi tego + i - Mocy w uj, na 2.biedu staje do pionu z gazu, wkręca się na obroty jak szalona, odczuwalnie ma 30koni więcej, a nie 7 tak jak podaje producent. Przy okazji tej zmiany grzeje po nogach jak KTM, w upale był to dla mnie duży problem w mieście. Rolgaz na kabelek nie działa tak jak rolgaz na linke, 0-1 gazem powoduje minimalne opóźnienie, co mnie wkurwia, może być to też kwestia mapy, czy tam innego euro5 co powoduje, że moto staje się nerwowe, co w połączeniu z większą mocą daje nam KTM a nie afrykę. Skrzynia 1100 pracowała gorzej niż w moim pierwszej i aktualnej 1000, może to jest kwestia egzemplaża. Dźwięk silnika; Po pierwsze tłumik, który zmieniłem na akrapa i było lux, ale dźwięk mechaniczny z silnika to znów bardziej KTM niż hąda. Wyświetlacz i obsługę przemilczę bo to jakiś ponury żart. Żeby nie było 1100 wygląda obłędnie, standardowa jest lżejsza, mocniejsza i przy zapierdalaniu mniej pali niż 1000, ma genialną elektronika TC i ABS działa tak, że o tylko świecąca kontrolka na wyświetlaczu informuje mnie, że zadziałał. W 1000 mam wyciągnięty bezpiecznik od ABS i dzięki temu nie mam tc ani abs, które więcej przeszkadzają niż pomagają. Podsumowując Jazda na 1000 to mega relax silnik jest łagodny, podwozie komfortowe pozycja dla mnie idealna, szybka jazda w zakrętach przychodzi łatwo dzięki temu przebiegi dzienne 700 nie są problemem, brzmi obłędnie, czego chcieć więcej? 1000 to taka nowa xrv750 kto jeździł, wie o co chodzi i 1000 daje taki sam flow. Hąda chciała zrobić zapierdalacza z 1100. A jak chciałbym mieć zapierdalacza to po prostu kupiłbym KTM. 1100 to chyba jeden z dwóch z chyba 16 motocykli, które miałem i szczerze go nie lubiłem.
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Jaka jest różnica w stelażach między Africa Twin 21 a Adventure Sport 21 | Majster315 | Gadżety / wyposażenie | 1 | 27.05.2022 07:27 |
CRF Adventure Sport 2019 - owiewka bok | terrano@poczta.onet.pl | Owiewki, osłony, szyby, kanapy, zegary i linki | 3 | 02.04.2021 10:55 |
Ile da sie obnizyc siedzenie w Adventure Sport 2018 | Radek Krakow | Wszystko dla Afryki | 11 | 15.11.2018 15:58 |
Nowe kapcie dual sport: Sidi Gore Adventure (?). | zagon | Archiwum | 98 | 15.12.2012 12:39 |