Cytat:
	
	
		
			
				
					Napisał  matjas
					 
				 
				Jeszcze zatęsknisz do Vstroma    czekam na tą woltę ale to spokojnie. Mamy czas    
			
		 | 
	
	
 
matjasie, mimo różnych zalet beemki, choroba VStromowa mnie całkiem nie opuściła. Ja po prostu uwielbiałem te osiołki, taki trampek na asfalt. Robaki się odzywają... 

  To za czym nieco tęsknię to - taniość VStroma. Nie tyle w zakupie (czy wykonaniu) bo teraz ceny szalone ale w dodatkach, akcesoriach. Przykład z brzegu - buma ma kierownicę fatbara. Pomyślałem, spoko - zapodam podwyższenie z przesunięciem ZETA za 200 pln. Jakież było moje zdziwienie gdy okazało się że rozstaw śrubek jest 5 mm szerzej niż wszelkie inne - i drogowskaz na SW-Motech lub Wunderlich. To nie są tragedie jak motocykl jest na kilka lat - odżałujesz i masz. Ale u mnie póki co - tylko V-Stromy a kiedyś Trampki utrzymywały się dłużej niż sezon 
 
Buma ma jednak jedną cechę która czaruje - doskonale się prowadzi, przyspiesza i hamuje. I jest w tym nie narowista a taka jak ....osiołek na koksie. 
	Cytat:
	
	
		
			
				
					Napisał  Dzieju
					 
				 
				Pytałem ponieważ w mojej kurtce mam 8 otworów wentylacyjnych. 
Klatka-plecy , rękawy przód i tył. 
Jeśli jest wlot a nie ma wylotu to wentylacji nie będzie ciśnienie powietrza nigdzie nie poleci nie przedmucha. 
			
		 | 
	
	
 
A jaka to kurtka z ciekawości? 
W dotychczasowej w sumie miałem tych suwaków z 10 - naprawdę rewelacja. Tyle że wtedy jeszcze robili takie krótkie suwaki. Jeśli chodzi o ręce to chyba wywiewało plecami bo mimo braku wentylacji na tyle rękawów, nigdy nie miałem na łapach dyskomfortu. No jak w korku 35 stopni to w sumie i tak było mi wszystko jedno 
Jak to będzie - zobaczymy. Ta nowa modeka ma z kolei długie suwaki i na rękawach i na plecach. Życie pokaże czy hit czy kit