![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#7 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2005
Miasto: Piotrków Trybunalski
Posty: 1,104
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Przebieg: 80800
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 miesiące 1 tydzień 1 dzień 19 godz 55 min 44 s
|
![]()
Obstawiam na padniety regulator bez mała na 100% !!!
Ma za duze ladowanie przez co elektrolit sie gotuje i paruje - stad brak siły na krecenie (rozładowanie). Jesli laduje za duzo slychac wyraznie bulgotanie w aku !!!!!!!! Mysle ze nie masz zelowki bo w tej powyginaly by sie cele i niebyloby szansy na naladowanie (zwarcie). Po tym naladowaniu posmigasz znowu ok 100-300km i padnie ponownie. Sprawdz ladowanie jw. normalnym voltomierzem na klemach !!!!! sprawdz wtyczke z trzema żółtymi kablami (czy nie jest zapieczona/zweglona). Powodzonka....w razie W Wal jak w dym ![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
przekażnik rozrusznika - pali kostkę! | mad_leaf | Układ elektryczny i zapłonowy | 3 | 08.04.2012 19:30 |
Przekaźnik rozrusznika | Bartas | Układ elektryczny i zapłonowy | 23 | 20.03.2012 12:48 |
Przekaźnik rozrusznika- zasady dobierania | Wolo | Układ elektryczny i zapłonowy | 5 | 02.10.2011 21:24 |