Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > KTM

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 30.08.2022, 20:24   #11
WojtekBBI
 
WojtekBBI's Avatar


Zarejestrowany: Dec 2010
Miasto: Szikago
Posty: 1,297
Motocykl: Była ST, była DR, była RD03 Rejli. Czas na LC8 Ładwenczer. KTM690R. ATRD07. KTM 950SE
WojtekBBI jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 1 tydzień 4 dni 14 godz 45 min 43 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał lukasz_vip Zobacz post
Dzisiaj muszę trochę zrewidować swoje spostrzeżenia. Wczoraj latałem i jednym i drugim w odstępie 1h. Jednak czuć te 15KM... ta 990 wstaje na koło jak oszalała. Moja 950 aż tak chętnie się nie podnosi. Też da się ją do drugiego biegu włącznie z gazu szarpnąć ale ta 990 wstaje bez jakiegokolwiek trudu. Może to też wynika z większych o 3cm zawiasów, braku gmoli i stelaży, a i jeszcze na dupie mamy 12kg seryjnych wydechów.
A może przełożenie. Standard to 17/42. R ma 17/45. Se ma 16/45.
17/42 jest dobre na asfalty bo w terenie sprzęgło ostro dostaje. Na 17/45 jeździ się już o niebo lepiej w terenie.
A skąd okrutna moc se -16/45
Mój projekt był złożony tak
Silnik od 990 limited edyszyn 115/120 koni wtrysk podmieniony podkręconymi gaźnikami.
Przełożenie 17/45, zawias wyciągnięty na niskie S czyli z 210na 245.
Jak on zapier...
Ja szacowałem go na jakieś 130koni
WojtekBBI jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Cross Country 10 maj dla dzików !!!! JOJNA Imprezy forum AT i zloty ogólne 0 06.05.2009 00:26


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 01:44.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.