![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#4 |
![]() |
![]()
woda nic nie zrobi
płyn do mycia naczyń, żadne tam wynalazki. zostawiasz na noc i rano jest beton. zdejmowanie potem jest również proste - pod manetkę wkładasz mokry śrubokręt w kilku miejscach i obracasz i ... zdejmujesz. nie znam lepszego sposobu. zdejmowanie zapieczonych starych manetek mam obcynglowane tak, że wkładam pod manetkę imbus taki około 6mm i jeśli nim kręcić to przejedzie naokoło manetki odrywając gumę od kierownicy. potem można do woli: ale najlepiej mydło w płynie podać jakimś śrubsztakiem, ww. płyn do naczyń. wszystko co tłuste zostaje na manetkach i może powodować ich późniejsze obracanie, luzowanie. jak luźne to tylko drut bo z cyjanoakrylem potem są niepotrzebne jaja. już nie wspomnę co się dzieje jak jakimś szatańskim zrządzeniem losu wejdzie w rolgaz lub przełączniki... no. cieszę się, że mogłem pomóc ![]()
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Gumy manetek grzanych | radiolog | NAT - Warsztat | 6 | 26.06.2019 18:16 |