Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Mała Afryka - CRF 250/300 Rally i L > Dział ogólny

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 28.07.2022, 11:22   #11
Krisstel
 
Krisstel's Avatar


Zarejestrowany: Sep 2021
Posty: 130
Krisstel jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 15 godz 55 min 26 s
Domyślnie

O, jakbyś jeszcze namierzył jakiś pasujący wydech, którego prawie nie słychać, to się pochwal, bo chętnie wyciszę moją 250L, z tych samych powodów

wydechu nie ruszam, bo przy skradaniu się przecież te nasze pizdziki są cichutkie. jak odkręcisz, to trochę głośniejszy, ale i tak tragedii nima.
kolektor powiększony niby doda parę kucy, ale na moc i zawias pomoże jedynie wymiana na inny model. kiedyś tam.
teraz jeszcze tylko owiewka, bo za bardzo wali w gębe na trasie.
jeszcze info dla potomnnych:
owiewka Uniwersalna Adventure Spec zasłania cały licznik, więc muszę wymienić na dedykowaną do czysetki. Osłony boków silnika R&G też nie zamontujesz bez przerabiania. prawa strona pasi, lewa jest trochę inna. może za jakiś czas wypuszczą dedykowaną.
może jeszcze zmienię dźwignie hamulca, bo jest z gównolitu i często były opisywane problemy, może dźwignie zmiany biegów i starczy.
waha tania, można popyerdalać do bUlu...
__________________
Szanuj lasy. Ty też kiedyś możesz zostać Partyzantem...

Ostatnio edytowane przez Krisstel : 28.07.2022 o 11:25 Powód: czytelność - odpowiedź na temat
Krisstel jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Modyfikacje Husqvarna 701 7Greg Husqvarna 701 502 02.11.2024 11:05
Modyfikacje przy DCT mdxmd NAT - Warsztat 30 03.04.2019 10:02


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 22:54.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.