Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Mała Afryka - CRF 250/300 Rally i L > Dział ogólny

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 04.03.2022, 20:44   #9
Danny
Moderator
 
Danny's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Jul 2019
Miasto: Trójmiasto
Posty: 1,432
Motocykl: CRF1000D, CRF300L
Przebieg: 65k+25k
Danny jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 2 dni 18 godz 5 min 26 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Horizon Zobacz post
Nie no są.łamane, to są idento jak robi zeta.
No to chyba nie są łamane tylko co najwyżej tak jak zety mają możliwość dodatkowego ruchu od manetki, na zewnątrz od położenia zero?

Mi chodzi o możliwość złożenia do góry w płaszczyźnie poprzecznej do tej po której chodzi klamka, nie widzę tam przegubu który to umożliwia. Wydaje mi się że przynajmniej raz przekonałem się o przydatności takiego rozwiązania gdzie po szlifie na szutrze barkbuster zgilotynował kabel od grzanej manetki a klamka hamulca tylko zrobiła ten ruch do góry na przegubie i wróciła przy podnoszeniu moto.
__________________
"Jeżeli ktoś ci mówi że jesteś koniem to za pierwszym razem możesz się obrazić, za drugim razem dać w gębę, ale za trzecim razem już kup sobie siodło."
Danny jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Modyfikacje Husqvarna 701 7Greg Husqvarna 701 502 02.11.2024 11:05
Modyfikacje przy DCT mdxmd NAT - Warsztat 30 03.04.2019 10:02


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 04:54.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.