![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#31 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2021
Miasto: Chrząszczyrzewoszyce powiat Łękołody
Posty: 499
Motocykl: CRF1100
Przebieg: 77000
![]() Online: 1 tydzień 6 dni 10 godz 29 min 4 s
|
![]()
Z tą pi.... ą to bym uważał.
2 tyg temu ledwo wyszedłem z poślizgu tylnego koła. BTW... bazując na powyższym doświadzeniu kolegi zamówiłem dziś komplet tarcz... na wyjazd który mnie czeka w kwietniu i na ewentualne wszystkie inne wyjazdy. Nie wiem jak to się u Ciebie stało... ale faktem jest ze sprzęgło masz zfajczone.... Normalnie gdy wymieniałem sprzęgło to najpierw do oleju na kilka godzin wkładałem aby tarcze nasiąkły. W manuału masz napisane ile jest oleju i w jakich sytuacjach. Można Ci współczuć tylko. Niemniej jednak nie znajduję innego wytłumaczenia dla tego spalenia sprzęgła jak pałowanie na pół sprzęgle. Kiedyś byłem na Ukrainie i koleś zgodził się dać mi przejechać krazem wyładowanym drewnem. Wsiadłem zacząłem jechać i po minucie właściciel kraza mi podziękował twierdząc że zaraz mu spalę sprzęgło... On to odrazu widział a wg mnie wszystko było ok. Noi jeszcze mi się przypomniało coś. Jest taka yotuberka niemiecka (mieszkająca w Szwajcarii) która jeźdź z gościem ktory jeździ na Nat. No i koleś też spalił sprzęgło w piaskach Mauretanii.... a przecież nie był to jego pierwszy dzień na tym moto. Być może nat w manualu jest dość wrażliwa na obciążenia i ten moment obrotowy który ma. |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Problem z CDP?! | killjoy | Przygotowania do wyjazdów | 2 | 13.06.2014 10:56 |
Mam problem | Lewar | Układ elektryczny i zapłonowy | 48 | 11.03.2011 10:43 |