![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
gsm: 512242193
![]() Zarejestrowany: Jul 2006
Miasto: Rzuchów
Posty: 5,273
Motocykl: RD11a
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 4 miesiące 3 tygodni 6 dni 13 godz 42 min 19 s
|
![]()
pokrętło od woltów kręcisz az pokaże sie 14,4 i juz.
teraz żabki na akumulator i skręcasz w dół pokrętło od A az prąd ładowania osiągnie 1/10 pojemności czyli np dla 54Ah ustawiasz na 5,5A i idziesz w pizdu jak tego nie zrobisz to bedzie sie ładował maxmalnym prądem i tyle nie jest to zdrowe ale szybkie to taki podstawowy program na cteku/noco jak prąd ładowania wyniesie 0,1A możesz uznać ze aku jest naładowany tryb zimowy w aucie wygląda tak samo tylko ustawiasz 14,7V tryb repair robisz po naładowaniu zwykłym podobnie ale tu musisz dac limit prądu na jakieś 2A i napięcie do 16,2V w zimnym w ciepłym 15.8V |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
1 kask - kilka nazw | bouli | Kaski | 3 | 30.04.2015 17:47 |
Kilka wskazówek - kilka dni w Alpach | flippy | Przygotowania do wyjazdów | 4 | 22.08.2014 23:28 |