![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#10 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]()
@wooocash,
Osobiście nie interesuje mnie jaki regler jest w NAT 2016, czy w NAT 2018 bo zapewne jedyna różnica to wydajność prądowa ze względu na użyte aku plus może ciutke wyższe napięcie ładowania dla NAT 2018. Gdy wymieniałem Yuasę na LiFePO4 brałem przede wszystkim pod uwagę: - wagę (LiFePO4 waży niecały kilogram vs chyba 3,5 kilogramowa Yuasa) - czas ładowania (jak się uprę mogę moje LiFePO4 naładować w pół godziny bez uszczerbku dla aku) - praktycznie brak utraty pojemności gdy stoi na półce (np. w zimę). |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Reglel napiecia/prostownik KTM lc8 | Roni92 | KTM | 4 | 22.08.2021 08:59 |
Aku w NAT AS a prostownik | Lukhor | Gadżety / wyposażenie | 11 | 04.02.2019 21:18 |