Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 04.11.2021, 22:27   #8
Lucjusz
 
Lucjusz's Avatar


Zarejestrowany: May 2021
Posty: 70
Motocykl: ATAS DCT
Lucjusz jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 dni 16 godz 32 min 43 s
Domyślnie

Powielę sugestię przedmówców - zmień diagnostę. To bzdura jakaś. Moje ATAS 1100 ma oryginalną homologację czyli dokument dopuszczający ten pojazd do poruszania się na drogach EU z fabrycznie podświetlonymi kierunkowskazami. Jak Pan diagnosta taki "specjalista" to niech się skupi raczej na kontroli Ursusów C-330 lub C-328.
Lucjusz jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
wyłączenie przedniego ABS w crf100l? motif Wszystko dla Afryki 0 02.05.2017 01:52
Mocowanie kierunkowskazów tył Grzesiek3M Układ elektryczny i zapłonowy 8 28.03.2015 13:47
mocowanie kierunkowskazów werzaba Owiewki, osłony, szyby, kanapy, zegary i linki 2 30.01.2010 20:02


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 09:01.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.