Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat CRF 1000 / CRF 1100 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 14.09.2021, 21:43   #24
Romano
 
Romano's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Jun 2017
Miasto: Białystok
Posty: 162
Motocykl: CRF 1000 DCT '18
Przebieg: 96 000
Romano jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 dzień 4 godz 8 min 42 s
Domyślnie

U mnie było tak że RANGE zeszło do 10km, po pewnym czasie dycha znikła i pojawiły się w jej miejscu dwie poziome kreski -- a moto dalej jechało jeszcze kilka kilometrów, dojechawszy do stacji jakieś tam delikatne chlupanie było słyszalne w baniaku.
Kumpel miał identyczną sytuację, także można ufać temu RANGE.
__________________
Bądź takim rodzajem człowieka, że gdy twoja stopa dotyka rano podłogi, diabeł w piekle mówi "Ooo kurwa, wstał..."
Romano jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Ochrona baku NAT soniq2 Gadżety / wyposażenie 11 16.04.2018 15:48
Demontaż baku. Bartas Uklad paliwowy i wydechowy 14 04.09.2011 12:50
Malowanie baku. Artuditu Uklad paliwowy i wydechowy 2 29.05.2010 12:38
Kufry symetrycznie - 41L vs 33L szerokość vs pojemność? abrasadera Wszystko dla Afryki 10 08.08.2008 23:55


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 18:41.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.