![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2015
Miasto: Maków Podhalański
Posty: 1,786
Motocykl: XRV750->XR400
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 17 godz 56 min 37 s
|
![]()
Jak wyssałeś paliwo w gaźnikach do 0 to ponowne odpalenie chwilę trwa. Pompa paliwa pracuje tylko jak silnik się kręci, więc to było normalne kręcić rozrusznikiem z 10-15s (z przerwami).
Najlepiej dotknij palcem pompy paliwa i włącz rozrusznik. Jak pompa będzie pracować jak wibrator to kręć dalej bo pompuje i gaźniki są puste. Jak czujesz tylko jedno cyknięcie pompy co około sekundę to gaźniki są pełne i pompa pracuje normalnie. Sent from my Redmi Note 8T using Tapatalk |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Typowe problemy NAT | adoado0 | CRF 1000 L | 41 | 29.01.2018 18:21 |
Problemy z ssaniem | myku | Owiewki, osłony, szyby, kanapy, zegary i linki | 20 | 26.07.2013 21:08 |