![]() |
|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
Administrator
![]() |
![]()
Na sucho wytrą się szybko oringi , smar fabryczny po wycieka z rolek i złapią luzy , łańcuch zacznie szeleścić , szybciej zje zdawczą.
Ale próbuj , dowiemy się ile zrobisz i jaka faktycznie będzie różnica między smarowaniem i na sucho.
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Fabryczny smar na łańcuchu. | Mateusz93 | Rama, zawieszenia, napęd | 70 | 05.12.2023 05:45 |
Jaki smar do łożyska główki ramy | mariusz1984_katowice | Rama, zawieszenia, napęd | 21 | 26.08.2022 12:00 |
Smar molibdenowy do łożysk igiełkowych | Slowik | Wszystko dla Afryki | 13 | 26.01.2015 09:49 |