![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
Administrator
![]() |
![]()
widzę że praca domowa odrobiona
![]() Kiedyś sobie sprawdziłem wpływ odbiornikow pradu na temperaturę regulatora. No i wyszło że jak nic nie jest powłączane regulator robi się cieplejszy , natomiast po właczeniu wszelkich odbiornikow jego temp wyraźnie spada. Swoja drogą to kichowate rozwiązanie. Paku jak możesz to podeslij mi schematy regulatorów afrykańskich. Ten regulator z linka to drogawy jest a ciekawe czy mocniejszy od oryginału AT.
__________________
AT03 Ostatnio edytowane przez Dzieju : 07.02.2013 o 07:54 |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Przypalona wtyczka | hero | Układ elektryczny i zapłonowy | 53 | 26.07.2021 22:01 |
Czarny kabelek z reglera | sambor1965 | Układ elektryczny i zapłonowy | 8 | 30.09.2010 13:14 |
Wtyczka do pompy potrzebna | sambor1965 | Uklad paliwowy i wydechowy | 2 | 21.09.2010 23:11 |
okablowanie reglera | Vooytas | Układ elektryczny i zapłonowy | 3 | 30.06.2008 20:36 |