Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 01.05.2021, 21:47   #5
matjas
 
matjas's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Brzezia Łąka
Posty: 14,737
Motocykl: nie mam AT jeszcze
matjas will become famous soon enough
Online: 4 miesiące 2 tygodni 19 godz 13 min 0
Domyślnie

Ew jak tak mało chleje odkręć regulacje mieszanki po pół obrotu na każdym gaźniku. Nie będę się rozpisywał ale zacząłbym właśnie od tego.
Jeśli dysze będą za małe podstawowy objaw przy tak nikczemnej mocy jest taki ze przy pełnym pędzlu i jak mogłoby się wydawać pełnym uchyleniu przepustnic moto na chwile przyspiesza przy delikatnym przymknięciu gazu.
Sprawdź.
Oczywiście zycze tylko tych planowanych zabiegów jeśli już sa konieczne.

Na koniec -
Wiesz ile jebania jest z przygotowaniem parcha do jazdy pod Ciebie.
Spasuj i zaczekaj.

M
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa
matjas jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Zawieszenie XR 600 R do Transalpa 600 PD10 drwalu4 Rama, zawieszenia, napęd 18 13.12.2018 16:55
dysze rd07a daniel_87 Uklad paliwowy i wydechowy 11 13.12.2008 12:30


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 22:58.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.