![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#5 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2011
Miasto: Kiełczygłów
Posty: 1,948
Motocykl: RD07a
Przebieg: 00000
![]() Online: 4 miesiące 5 dni 10 godz 23 min 8 s
|
![]()
O właśnie!
Jestem świeżo po rozbiórce amora z mojej 07a i trochę zmące ![]() Piszesz że w 07 i 07a nie było osłony tloczyska i że siódemki mają dzielony pierścień do montażu sprężyny. A i gwint trójki i czwórki mialy stały. To w mojej jest tak. Brak dzielonego pierscienia osadczego sprężyny- czyli jest jak w 03 i 04 - mam osłonę tloczyska jak w 03 i 04 Wychodzi jakbym mial amor od starszych wersji, ale gwint do regulacji sprężyny to osobny element czyli jak w 07 ![]() A żeby było smieszniej to tak wlasciwie mam rd07b co dawno dawno temu była zdławiona ![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Xrv650 | katonn | Wszystko dla Afryki | 14 | 02.10.2016 14:51 |
Subiektywne porównanie DRZ WRF | zombi | Inne - dyskusja ogólna | 64 | 05.07.2013 21:47 |
Honda XR 400, 600, 650 - Porównanie | Olek | Inne - dyskusja ogólna | 46 | 09.04.2013 23:12 |