Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > NAT - Warsztat

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 04.03.2021, 21:21   #11
Dario
 
Dario's Avatar


Zarejestrowany: Dec 2018
Miasto: Lublin
Posty: 733
Motocykl: ATAS 1000 '18
Dario jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 6 dni 7 godz 12 min 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał mdxmd Zobacz post
jeżeli za filtrem wstępnym (smok) oraz dokładnym (w obudowie pompy) znajdują się:

1. regulator ciśnienia paliwa
2. wtryskiwacze

i regulator podlega wymianie a jest prostym "urządzeniem", można go także bez problemu wyczyścić zwalniając napięcie sprężyny i przedmuchać a wyjątkowo precyzyjne wtryskiwacze nie podlegają jakiejkolwiek akcji nawet czyszczenia ....
Zastanawia mnie też dlaczego Honda nie przewiduje okresowej wymiany filtra dokładnego oczyszczania. Tego plastikowego gówienka w które wmontowany jest filtr nie kupisz jako osobnego elementu tylko w komplecie z pompą paliwa. Przydałoby się to od czasu do czasu wymienić bo na zdjeciu poniżej widać ile syfu wydmuchnął mechanik z tego filtra po zaledwie 23 t. km.
Załączone Grafiki
Typ pliku: jpg 20210304_211245.jpg (109.6 KB, 32 wyświetleń)
Dario jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Akcja serwisowa Hondy CRF 1000 falcon500 Akcje serwisowe 52 27.12.2021 11:51
CRF 1100L - która ladowarke/prostownik wybrac Robin NAT - Warsztat 15 14.12.2020 19:03


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 06:54.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.