Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Rama, zawieszenia, napęd

Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 25.08.2009, 23:59   #11
rambo
 
rambo's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
rambo jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
Domyślnie

Da się, jak odkręcisz górny korek. Zostaje syf i smarki. Wymontować i wymyć. Chyba że wcześniej, raz na dwa lata czy 24 000km to zrobiłeś i teraz tylko pamieniasz oliwe, to można zlać. Ale dokładnie oleju nie wymierzysz ile zalać świerzego, musisz to mieć w łapce i odmierzyć lustro oleju, a nie samą ilość oliwy
rambo jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Stukanie Evvil Silnik, sprzęgło, skrzynia 9 06.09.2011 00:01
Zmiana kół przy zawieszeniu KTM Poncki Inne - dyskusja ogólna 2 05.05.2011 15:09
Czy to normalne, że przy 130km/h na TKC ... paku Rama, zawieszenia, napęd 31 15.10.2010 18:51
Gasnie przy 5tys obr =( Szaman Silnik, sprzęgło, skrzynia 8 30.08.2009 20:41


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:56.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.