Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 06.12.2020, 09:38   #6
ATomek
 
ATomek's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Garwolin
Posty: 1,735
Motocykl: RD07A
Galeria: Zdjęcia
ATomek jest na dystyngowanej drodze
Online: 6 miesiące 2 tygodni 6 dni 1 godz 31 min 46 s
Domyślnie

Moje pompa po odiskrzeniu jest ze mną 150kkm i styki są w niej jak nowe (wizualnie, niestety bez labolatorium; przecież widać- za przeproszeniem-gołym narządem). Jak wyglądały styki w starej pompie po 50tys pamiętam i śnią mi się co trzecią noc.
Wiem, zawsze można wymienić, ale od pamiętnego 23.09 2008 zaglądałem tam może ze 3razy.
Zaraz po wyrzuceniu słynnej kostki i zlutowaniu upalających się trzech kabelków, odiskrzenie pompy jest dla mnie na drugim miejscu przydatnych ingerencji w motura.
ATomek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Brak napięcia na pompie paliwa janeksok Układ elektryczny i zapłonowy 2 30.12.2011 21:11
zmiana styków w pompie + montaż płytki sebol Uklad paliwowy i wydechowy 11 13.05.2010 13:14


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 16:44.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.