![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2010
Miasto: Zambrów
Posty: 1,024
Motocykl: CRF1000L
Przebieg: 64321
![]() Online: 1 miesiąc 5 dni 9 godz 15 min 6 s
|
![]()
Dzieju, test w niedzielę zrobię. Na razie ustaliłem tyle:
Aku odnalazłem, będę musiał go zdoić czymś w wolnej chwili bo na razie, 12A ładowarka z Lidla nie chciała wystartować, CTEK 5A wystartował od 0.98A i szybko spadał. 30A było akurat zajęte ![]() Aku do testów 7Ah GEL, 12.66V szukam czegoś małego by go rozładować bez szkody dla niego. 11V to już dętka, aż tak szkoda mi go męczyć ![]() CzarnyCzarownik: duże prądy zabiją Ci te 96Ah, ładowanie 30A to wg mnie max dla tego aku, i to chwilowe. Tu masz jakieś rozwiązanie z Ali (125A ciągły, 140A chwilowy) pamiętaj tylko o jakimś bezpieczniku ( w okolicach 100-120A) przed tym, bo spalisz: https://www.aliexpress.com/item/32915441785.html
__________________
https://www.facebook.com/PrzezSwiat.eu |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
1 kask - kilka nazw | bouli | Kaski | 3 | 30.04.2015 17:47 |
Kilka wskazówek - kilka dni w Alpach | flippy | Przygotowania do wyjazdów | 4 | 22.08.2014 23:28 |