![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() |
![]()
Bo koszty NAPRAWDĘ PROFESJONALNEJ regeneracji będą olbrzymie, bo to nie jest unikat z 1932 i lepiej kupić sprawne używki. Są profesjonalne firmy od tego ale zajmują się ciekawymi przypadkami a nie popularnym moto z lat 90-2000.
Ja naprawdę nie wiem co można robić w silniku AT po 120 tys km. Napisz proszę jaki jest zakres prac. Gaźniki po tym przebiegu też są w pełni sprawne. p.s. a peknietych membran w rd07 nie widzialem NIGDY. a troche tych drynd rozbebeszylem...
__________________
buziaki ![]() Ostatnio edytowane przez szynszyll : 21.11.2020 o 08:46 |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Czyszczenie gaźników | skiper | Regularne czynności serwisowe | 83 | 13.04.2020 09:21 |
YSS regeneracja | lortprodisz | Rama, zawieszenia, napęd | 15 | 12.06.2018 22:37 |
Weryfikacja gaźników | janeksok | Uklad paliwowy i wydechowy | 0 | 12.02.2018 20:53 |
Odpowietrzanie gaźników RD03 | sagattic | Uklad paliwowy i wydechowy | 2 | 24.10.2011 21:56 |