![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() |
![]()
Jeśli kogoś to zainteresuje podobno ciekawa cenowo propozycja.
Otrzymałem ostatnio ofertę na IFPE110 LiFePO4 nowszej generacji o pojemności (3,2 V / 110 Ah) i (3,2 V / 50 Ah) nazywają to high energy density . Pierwsza zmiana to niższa waga przy tej samej pojemności i druga możliwość ładowania przy -10°C A trzecia to cena , ogniwo 3,2V/110Ah kosztuje 86$ w Czechach . Licząc 4 sztuki + BSM daje nam to koszt 1Ah pomiędzy 15 /16PLN co przy zmontowaniu baterii 12V/110Ah daje nam kwotę 1760pln , czyli tyle ile zapłacimy za bardzo dobry np. Victron akumulator AGM . Technical information Nominal voltage 3.2 V, operational voltage is 2.5 V - 3.65 V The maximum charging voltage for initial charge 3.75 V Recommended subsequent charging is to 3.65 V Maximum discharge current is 2C (for 3 min) Peak discharge current is 2,5C (for 30 seconds) Operating temperature -20°C up to 60°C (discharging) Operating temperature -10°C up to 50°C (charging) Weight: 2,79 kg x 4 = 11,6kg Więcej tu: https://shop.gwl.eu/LiFePO4-cells-3-...-2V-110Ah.html https://shop.gwl.eu/Solar-PV-Systems...c-Halfcut.html https://shop.gwl.eu/Winston-40Ah-200...l-product.html BSM https://overkillsolar.com/product/bms-120a-4s-lifepo4/
__________________
Ale tu nie Politechnika, tu trzeba myśleć, jak mawiał pewien bosman ;-) Przestań naprawiać jak zaczynasz psuć! Ludzie, którzy twierdzą, że czegoś nie da się zrobić, nie powinni przeszkadzać tym, którzy właśnie to robią. |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
1 kask - kilka nazw | bouli | Kaski | 3 | 30.04.2015 17:47 |
Kilka wskazówek - kilka dni w Alpach | flippy | Przygotowania do wyjazdów | 4 | 22.08.2014 23:28 |