![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#4 |
Moderator
![]() |
![]()
Kurcze no właśnie nie trafia do mnie ta subtelna różnica między tym o co pytam a szeroko praktykowanym montażem _nowego_ klocka do używanej tarczy. Zwłaszcza że często jest to montaż zamiennika, gdzie mogą już wchodzić w grę te wszystkie straszne pojęcia typu "film cierny" etc...
A mowa o sprezentowanym komplecie OEM (Nissin) z przebiegiem ~8kkm i zużyciem okładziny na poziomie 0,25mm. Rence swendzom! :-) |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Wymiana przewodów hamulcowych | A.Twin | Hamulce, kola, opony | 37 | 04.01.2018 03:24 |
Blaszka-podkładka klocków hamulcowych | Stolek | Hamulce, kola, opony | 3 | 23.03.2014 15:16 |
Wymiana klocków hamulcowych | 7Greg | Regularne czynności serwisowe | 54 | 21.01.2012 10:47 |