![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Wałbrzych
Posty: 154
Motocykl: RD04
Przebieg: 99999
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 18 godz 1 min 33 s
|
![]()
a u mnie też dziwne dziwy sie dzieją ostatnio. taki przyklad: odpalam moto, rozrusznik kręci sie żwawo i wszystko gra. jezdze troche po offie, czyli nie za wysokie obroty, 2,3 bieg. po krotkiej takiej jezdzie wylaczam silnik i nie moge juz go odpalic, tzn oznaki jak wyladowany aku, czyli slychac tylko dygotanie stycznika puszczającego prąd na rozrusznik :/ jedyne wyjscie to odpalenie na pych lub przewodami rozruchowymi od innego aku, pogazuje troche wylaczam silnik i juz mozna odpalic go normalnie. dzis tak mialem oczywiscie tez, lecz na szczescie pod domem.
po odpaleniu silnika przewodami rozruchowymi pomierzylem napięcia, i tak: wszelkie odbiorniki elektr. wylaczone, na postoju mam 12,4V na akumulatorze. na wolnych obrotach napiecie ładowania to 13,4V a przy odkrecaniu manetki czasem wzrasta do max 13,8V. Czyli za mało...? Moze to powodowac że podczas jazdy rozladowuje mi aku i dlatego nie mogę odpalic silnika gdy mi zgasnie? Wkurzam sie, bo akumulator mam nówkę kupiony w kwietniu :/
__________________
Pozdrawiam ![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Przypalona wtyczka | hero | Układ elektryczny i zapłonowy | 53 | 26.07.2021 22:01 |
Czarny kabelek z reglera | sambor1965 | Układ elektryczny i zapłonowy | 8 | 30.09.2010 13:14 |
Wtyczka do pompy potrzebna | sambor1965 | Uklad paliwowy i wydechowy | 2 | 21.09.2010 23:11 |
okablowanie reglera | Vooytas | Układ elektryczny i zapłonowy | 3 | 30.06.2008 20:36 |