Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 24.08.2020, 23:35   #8
Alibaba
 
Alibaba's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2012
Miasto: Hornówek
Posty: 85
Motocykl: RD07a
Przebieg: 72 000
Alibaba jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 dni 3 godz 57 min 41 s
Domyślnie

Dzięki Fihu , alternator działa dobrze.
Ładowanie w trakcie pracy silnika na światłach 14 - 14,7 V , dodatkowy odbiornik w postaci ładowarki do telefonu obniża o 0,2 V więc wszystko jest ok.
Problem z głowy.
Alibaba jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Ile prądu z alternatora ? daro_mlawa Układ elektryczny i zapłonowy 26 07.11.2019 21:56
Podmianka stojana paku Układ elektryczny i zapłonowy 10 29.01.2010 19:17
Dekiel alternatora Misza Silnik, sprzęgło, skrzynia 2 03.12.2008 08:21


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 04:53.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.