|
|
#4 |
|
Zarejestrowany: Aug 2020
Posty: 9
Motocykl: RD03
Online: 11 godz 1 min 5 s
|
Na tą chwilę mam ktm 520 stary ale jary. Tylko znowu remont się szykuje.
Wize że kolega ma pomarańcze w domu. Też się zastanawiałem ale trochę dobija mnie awaryjność. Napinacz trzeba wymieniać z hydraulicznych na stare i mam znajomego co silniki zmieniał i jakoś mi przeszło. No i przeraża mnie moc jak na początek chyba stanowczo za wiele. A co sądzicie o zwykle Afryce i ewentualnej zmianie sprężyn z tego co wiem to koszty do 1500zl. Tyloo prześwit inny? SA wam znane jakieś różnice oprócz wysokości zawieszenia oraz kilku dodatków które i tak mają różne opinie. Orurowanie w orginalne to wieszaki do świateł. Manetki grzane to ponoć słaby twór. A stopkę centralna można zanabyc z Ali za jakieś 300-400zl. Jeszcze jedno pytanko po 2018 wszystkie AT wychodzą na elektronicznej manetce? Takowa znalazłem : https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/d...medium=android I found this offer at mobile.de: Honda CRF 1000 DCT AfricaTwin ADVENTURE SPORTS First Registration: 02/2019 Mileage: 8.700.km Fuel: Petrol Power: 35.kW.(48.Hp) Price: âŹ9,999 Tylko się dogadać to jakaś masakra niby po dzwonie. Ale co jak z czymś coś więcej się dowiedzieć to ciężko. Ostatnio edytowane przez wierny : 18.08.2020 o 18:39 Powód: Połączenie postów |
|
|
|
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| ATAS 2018 Duzy przeglad 24 tys - musi byc Honda? | Radek Krakow | NAT - Warsztat | 2 | 27.08.2019 21:24 |
| Instalacja przedniego koła w ATAS 2018 | Marek_CBRXX | NAT - Warsztat | 10 | 16.09.2018 22:16 |