Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 27.07.2020, 13:39   #3
pałeł
gsm: 512242193
 
pałeł's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Jul 2006
Miasto: Rzuchów
Posty: 5,273
Motocykl: RD11a
Galeria: Zdjęcia
pałeł will become famous soon enough
Online: 4 miesiące 3 tygodni 6 dni 14 godz 23 min 26 s
Domyślnie

Witam cie i odrazy prostuje afryki w 2004 nie było wiec chyba rocznik 2003 czyli RD07A
Zdiagnozować musisz tak naprawdę elektrykę stawiam na słynę styki reglera i sam regler (regulator napiecia). Rozumiem ze Voltomierz umiesz obsłużyć ? Zacznij od przeglądu styków reglera, jeśli możesz odpalić na aku z auta to odpal i zmierz napięcie ładowania, a i pewnie nie wiesz ale alternator w Afri pracuje inaczej niz w aucie tj nadmiar prądu idzie w ciepło w regulatorze (brak wzbudzania w alternatorze)
Jesli nie masz woltomierza w kokpicie to warto zainwestować
pałeł jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
problem z elektryką- kierynki, neutral, stop leszek Układ elektryczny i zapłonowy 2 05.06.2014 19:54


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 12:44.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.