![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2009
Miasto: Łomianki
Posty: 425
Motocykl: tymczasem przerwa
Przebieg: stały
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 3 dni 10 godz 45 min 40 s
|
![]()
Też szukam dla siebie opon z przewagą na asfalt, ale i z możliwością zjechania z niego. Od MT90, które wcześniej były moim typem, odstraszają mnie opinie o wężykującym/podskakującym przodzie po zrobieniu 4-5 tys. km. Obejrzałem chyba wszystkie możliwe testy Motozów. I tak: wszyscy wskazują na to, że to opony na długie przebiegi. GPS-y to takie lepsze Heidenauy, a Adventure to niby lepsze TKC80. Niestety bardzo mało jest informacji o zachowaniu tych opon na mokrym czarnym - w jednym z nielicznych takich testów gość porównywał GPS do K60 i stwierdził, że jadą lepiej i są pewniejsze. W lekkim terenie i GPS, i Adventure są spoko. W cięższym GPS wymiękają, Adventure dają radę. Obydwie wersje wymiękają natomiast w ciężkim piachu, błocie i mokrej trawie, z tym że Adventure na pewno pojadą trochę lepiej od GPS-ów. Ponieważ charakterystykę jazdy mam podobną do kolegi Cezara (przewaga asfaltów), to skłaniam się ku GPS-om. Podkreślam jednak, że powyższe opinie to nie moje własne, lecz "zasłyszane" w internetach, ale research w temacie zrobiłem dość spory...
|
![]() |
![]() |