Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 23.07.2009, 08:36   #5
newrom
heu ?
 
newrom's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Kraków
Posty: 931
Motocykl: RD07
newrom jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 20 godz 17 min 46 s
Domyślnie

Ja wychodzę z założenia że 2 lata każde akku wytrzyma, a yuasa mi kiedyś padła gdzieś po 2,5r. Kupowana za jakieś chore pieniądze. Teraz kupuje tanie bakterie i wymieniam jak się zużyje, wychodzi podobnie.
__________________
RD07 & DRZ
newrom jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Padł tylny amortyzator GAMBOR Rama, zawieszenia, napęd 4 23.03.2011 22:26
Tylny amorek padł maeco Rama, zawieszenia, napęd 13 29.06.2010 23:16
Regulator napięcia - dlaczego padł kotwas Układ elektryczny i zapłonowy 2 22.06.2010 23:34
akku ? coś chyba za szybko padł ... puntek Układ elektryczny i zapłonowy 9 26.08.2008 11:51


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 17:26.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.