![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#2 |
Common Rejli
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 3,714
Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure
Przebieg: dupa
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 39 min 17 s
|
![]()
Może masa czynna mu opadła...? Albo zwarcia na celach dostał...? Zdarza się. Aerometrem wyssij z niego trochę elektrolitu. Jak będzie miał lekko metaliczny kolor to "opad masy czynnej".
__________________
BRW 1991 I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki ![]() NIE SPRZEDAM! ![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Padł tylny amortyzator | GAMBOR | Rama, zawieszenia, napęd | 4 | 23.03.2011 22:26 |
Tylny amorek padł | maeco | Rama, zawieszenia, napęd | 13 | 29.06.2010 23:16 |
Regulator napięcia - dlaczego padł | kotwas | Układ elektryczny i zapłonowy | 2 | 22.06.2010 23:34 |
akku ? coś chyba za szybko padł ... | puntek | Układ elektryczny i zapłonowy | 9 | 26.08.2008 11:51 |