Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Rama, zawieszenia, napęd

Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 06.03.2020, 20:28   #6
CzarnyCzarownik
 
CzarnyCzarownik's Avatar


Zarejestrowany: Feb 2015
Miasto: Maków Podhalański
Posty: 1,786
Motocykl: XRV750->XR400
Galeria: Zdjęcia
CzarnyCzarownik jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 17 godz 56 min 37 s
Domyślnie

1) czyszczenie szczotką drucianą, ale ostrożnie na uszczelniacz wałka. Potem psikasz zmywaczem do hamulców, ma być bez rudej i bez tłuszczu.
2) zębatka fabrycznie może być naoliwiona, więc jej wielowpust też traktujesz zmywaczem, najlepiej całą
3) wycinasz w kartce papieru dziurkę i nabijasz na wałek, ma być dość szczelnie aby klej nie ubabrał uszczelniacza, nie wpadł pod metalową osłonę uszczelniacza itp
4) robisz klej, loctila z tego co pamiętam miksujesz 60 sekund a potem masz około 5min na całą operację
5) smarujesz wałek i zębatkę, mocno ale bez przesady, jak wsuniesz zębatkę to ma być wszędzie klej a nie bąbelki powietrza. Ja wkładałem i ściągałem zębatkę ze 2 razy i dokładałem kleju aby był zalane wszystkie ubytki na wieloklinie. Im klej bardziej zastyga tym jest lepiej bo nie płynie
6)trzeba jeszcze pomyśleć, jak masz trochę wyrobiony wieloklin to zębatka po przekręceniu może zablokować się o fragment zdrowego wieloklinu i nie ściągniesz jej ściągaczem bo się zablokuje. Dlatego ja wrzucałem bieg i zębatkę przekręcałem przeciwnie do wskazówek ruchu zegara. Opierała się wtedy o zdrowy wieloklin i jest możliwe jej ściągnięcie. Wada to to, że podczas rozpędzania działa cała siła przez warstwę kleju co naprawia wieloklin i dlatego musi to być dobrze zalane klejem.
7) szybko przykręcam zabezpieczenie i naciągam zębatkę i trzymam tak kilka minut aż klej będzie twardy. Możesz kontrolować pozostałość rozrobionego kleju na boku aby nie ruszać zębatką
8) na koniec wyrywasz fragmenty tej kartki papieru co zabezpieczała uszczelniacz, jak jakiś fragment zostanie z tyłu to masz to gdzieś

Powinno być git.


Sent from my SM-J600FN using Tapatalk
__________________
Zapraszam na YouTube , Instagram oraz Stronkę.
Pozdrawaim, Dawid z DMMotoAdventures
CzarnyCzarownik jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Luzy zębatki - klej Loctite do wielowypustów? Zając Rama, zawieszenia, napęd 111 10.05.2022 17:09


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 16:43.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.