![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: May 2013
Posty: 1,324
Motocykl: xtz660 Ténére/XR650R
![]() Online: 2 miesiące 2 tygodni 2 dni 18 godz 8 min 49 s
|
![]()
Serio przy takich rozważaniach zawsze się zastanawiam czego nowego sie po takim szosowym szajsie spodziewacie. Tymi motorkami raczej nikt poza gwiazdkami jutuba nie próbuje bawić sie wartościami granicznymi, a ten tryb użytkowania do jakiego zostały zaprojektowane spełniają opony zaprojektowane i produkowanie od ponad dekady.
Producenci opon w klasie premium(samochodówka) od mniej więcej tego samego czasu ze względów czysto handlowych zmieniają rzeźbę bieżnika co dwa/trzy lata (+ jakieś duperele) licząc, że wcisną oponę klientowi jako całkowicie nowy rewolucyjny produkt. A przy okazji przemycą i przyzwyczają do coraz szybszego jej zużycia(nie koniecznie to to samo co wytarcie bieżnika) a my to łykamy. Jak żaba w szklance wrzątku. Właściwie nie tylko w oponach. ![]() Ostatnio edytowane przez Prince : 26.02.2020 o 22:17 |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
jaki tył dopasować do Trailmax'a? | jumajkel | Hamulce, kola, opony | 11 | 11.07.2013 22:53 |
Opony - Dunlop Trailmax TR91 | Król Złoty | Wszystko dla Afryki | 13 | 06.11.2011 11:42 |