Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Silnik, sprzęgło, skrzynia

Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 04.02.2020, 22:23   #11
CzarnyCzarownik
 
CzarnyCzarownik's Avatar


Zarejestrowany: Feb 2015
Miasto: Maków Podhalański
Posty: 1,786
Motocykl: XRV750->XR400
Galeria: Zdjęcia
CzarnyCzarownik jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 17 godz 56 min 37 s
Domyślnie

Nie działa mi ten link, ale z tego co piszesz to zrobiłeś bocznik pomiarowy z kabla masy. Czyli faktycznie jesteś w stanie jakoś zmierzyć prąd w kablu bez rzeźbienia w kablach - sprytnie

Ale moje pytanie nadal pozostaje: czy zaobserwowałeś, że przy zapalonym na zielono LED masz wysokie napięcie akumulatora, a przy zapalonym czerwonym LED niskie napięcie na akumulatorze i nigdy inaczej.
Bo dalej wydaje mi się, że sam woltomierz wystarczy do oceny stanu ładowania.

Nie zakładałem się o piwo, ale na hasło "bocznikpomiarowy" oraz po weryfikacji forumowego nicku mogę takowe zakupić

Sent from my SM-J600FN using Tapatalk
__________________
Zapraszam na YouTube , Instagram oraz Stronkę.
Pozdrawaim, Dawid z DMMotoAdventures
CzarnyCzarownik jest offline  
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
wrzucenie silnika w rame rd07 ostach Silnik, sprzęgło, skrzynia 9 29.05.2010 14:10


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 21:10.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.