![]() |
|
Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#5 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2018
Miasto: Zabrze
Posty: 1,105
Motocykl: ATAS 2019
Przebieg: 11000
![]() Online: 3 tygodni 1 dzień 14 godz 24 min 33 s
|
![]()
No to lecimy dalej.
Tu dla odmiany inny model - TSX widziany od przodu, bo jak pisalem modeli w ofercie jest kilka. Normalnie jako zywo przypomina mi KTM Duke: IMG_4802.JPG Nawet jest prawilnie pomaranczowy ![]() 2. Technikalia BARDZIEJ Rama stalowa, spawana. Spawy zdecydowanie kladzie czlowiek a nie robot, ale jakosc jest "do zaakceptowania". Jak odporna jest rama - trudno powiedziec. Na pewno nie jest to sprzet do skakania czy upalania. Karkolomne misje typu dom-praca-dom, albo dom-kumple-dom to jego zywiol. IMG_4786.JPG IMG_4818.JPG Tylna czesc ramy, tzw subframe dokrecany, azurowy, lekki, z rurek stalowych. Tu troche widac: IMG_4794.JPG Obciazalnosc niewielka - wg opisu max 150 kg. Zawieszenie no-name. Z przodu upside-down z chyba (ale nie pamietam na 100%) jakas regulacja, tyl standardowo z wahaczem na pojedynczym damperze, z regulacja napiecia sprezyny IMG_4796.JPG Bateryjka 45Ah. Waga to o ile pamietam jakies 20 kg, demontowalna jak widac, ale ze wzgledu na mase i gabaryt latwe to nie jest. Ladowanie od 0 do 100% standardowa ladowarka zajmuje 8h. Ladowac mozna tez w motocyklu, na owiewce jest specjalne gniazdo do podlaczenia ladowarki. IMG_4797.JPEG Sterownik wektorowy silnika: IMG_4801.JPG I zabudowany pod owiewkami silnik Boscha, widok z obu stron: IMG_4806.JPG IMG_4813.JPG cdn. |
![]() |
![]() |