![]() |
|
Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2018
Miasto: Zabrze
Posty: 1,105
Motocykl: ATAS 2019
Przebieg: 11000
![]() Online: 3 tygodni 1 dzień 14 godz 24 min 33 s
|
![]()
Opis bede musial podzielic na kilka czesci bo jest limit na ilosc zalacznikow, a chce Wam pokazac pare zdjec.
No to tytulem wstepu, prezentowany sprzecik to motocykl elektryczny produkowany przez Super Soco. To taka dziwna firma, w sumie raczej na obecne czasy standardowa: kapital australijski, wykonanie w Chinach, a projekty popelnili.. byli pracownicy Hondy. Aczkolwiek z tym ostatnim ptaszki cwierkaja ze Honda rownie szybko tym pracownikom podziekowala jak ich przyjela, gdy zorientowala sie co do "rzeczywistych intencji" ![]() Firma oferuje calkiem fajnie prezentujace sie motocykle i skutery elektryczne. Gadzieciarskie, z wbudowana lacznoscia, trackingiem, alarmami itd, ale wciaz mim zdaniem z zachowaniem rozsadku. I nie, zaden nie ma tabletu jak nowa Honda ![]() Super Soco chwali sie ze ich elektronowo napedzane jezdzidla Ducati wybralo sobie jako ich sprzety serwisowe - na wyscigach czlonkowie zespolu (oczywiscie nie kierowcy w trakcie wyscigu) po obiekcie popylaja sobie tymi wlasnie produktami. Co wazne - sprzety sa przystepne (w porownaniu do konkurencji) cenowo, co nie znaczy ze tanie... W takim wypadku zawsze pojawia sie pytaie skad ta cenowa przystepnosc wynika, i jak to sie odbija na jakosci... przeto wlasnie pojechalem do dilera zeby sie przekonac naocznie. Od razu spoiler - Panowie, naprawde nie jest zle jesli chodzi o to co mozna zobaczyc bez jazdy probnej i wytestowania sprzeta do granic mozliwosci. Jakosc jest z tej "wyzszej chinskiej polki", z samych ogledzin smiem twierdzic ze spasowanie, jakosc odlewow i dobor materialow sa blisko poziomu Hondy. Jakiej jakosci naprawde sa te materialy, coz.. tu musialbym byc wrozka, ale pierwsze wrazenie zdecydowanie pozytywne. Z tym ze nie ma rozy bez kolcow, szczegoly w opisach ponizej. Garsc technikaliow ogolnych: Model TC Max z silnik centralnym Bosch o mocy nominalnej 3,5kW, maksymalnej 5kW. Bateria litowa, 72V 45Ah. Zasieg od 70km (zasieg potwierdzony na roznych forach) przy jezdzie na full, do okolo 130km przy delikatnym traktowaniu - ale tego chyba nikt nie testowal ![]() 3.5 kW to duuuzo mniej niz dopuszczalne dla kategorii A1 11kW. Ale sprzet rejestrowany jest jako motocykl a nie motorower ze wzgledu na predkosc maksymalna. Oczywiscie ma homologacje, mozna go ubezpieczyc itd, full legal. Jesli wierzyc sprzedawcy od marca do grudnia 2019 sprzedali w kraju 90 sztuk TC Max. 1. Estetyka i wstepne technikalia Fajnie. Naprawde jest ok, z pewnymi mankamentami. Motocykl prezentuje sie bardzo dobrze, zwarty, zalatuje troche mieszanka cafe racera (lampa, siedzenie) z miejskim sportem (bryla calosci, owiewki). Moim zdaniem jak najbardziej pasuja tu felgi aluminiowe - bezdetki, nie doplacalbym do kol szprychowanych, ale jak ktos chce to jest taka opcja IMG_4788.JPG Oldschoolowy ksztalt lampy z nowoczesnym oswietleniem LED w soczewkach: IMG_4787.JPG Predkosciomierz z kontrolkami i maly ekran LCD z pozostalymi informacjami typu przebiegi, pozostaly zasieg, poziom naladowania baterii itd. Czytelnie, nieprzeladowane, jest ok: IMG_4798.JPEG Hamulce oczywiscie hydrauliczne, ale moim zdaniem BEZ ABS. Zreszta nigdzie takiego info o ABS nie znalazlem, wiec pewnie nie ma. Przewody w stalowym oplocie - brawo. ALe co to u licha za firma LBN ![]() IMG_4785.JPG I tyl: IMG_4808.JPG I tu powazne fauxpaux. Przewod hydrauliczny tylnego hamulca napiety jak... i ocierajacy o krawedz blotnika. Gdyby nie bylo oplotu stalowego zabawa w hamowanie tylem szybko by sie skonczyla: IMG_4814.JPG Ale za to mamy przezroczyste zbiorniczki wyrownawcze ![]() IMG_4800.JPG Pozycja za kierownica. Wazna rzecz. Ja wiem ze za starych czasow jezdzilo sie i motorynkami, ale mimo wszystko.. zadna przyjemnosc z jazdy gdy po 10 km kregoslup ma ochote wziasc z nami rozwod. Motocykl jest maly, ale... nie jest AZ TAK zle. "Rider" na zdjeciu ma 174 cm wzrostu i 84 kg wagi: IMG_4817.JPEG I ten wzrost - rzedu 175 cm to moim zdaniem max co da sie wygodnie zmiescic na tym sprzecie. Nogi we wnekach przy "zbiorniku paliwa" mieszcza mi sie na styk. Dluzsze nogi beda mialy problem. Nie wiem jak Ci dwumetrowi jezdzcy sie na tym mieszcza. Motocykl sprawia wrazenie bardzo lekkiego, bo taki tez jest. @Gończy: Waga RTR to o ile pamietam 120 kg z bateria ? Przy ewentualnej glebie nawet "operator pilota tv" powinien bez problemu postawic go na kola. cdn. |
![]() |
![]() |