Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 07.12.2019, 18:30   #11
ex1
 
ex1's Avatar


Zarejestrowany: Jul 2009
Miasto: Szczecin
Posty: 3,000
Motocykl: CRF1100
ex1 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 12 godz 31 min 2 s
Domyślnie

Nooo to udało się polatać ze 2 godzinki... no to będzie Pierwszy Niezależny, niedziennikarski test CRF1100 . . Zatem szybko i skrótowo. Motocykl napakowany elektroniką, po dach. Różnic w stosunku do poprzednika jest zarazem dużo jak i mało.. tzn.. pod każdym względem czuć że jest to Afryka, nie udaje GS-a czy KTM-a.. Wzrostu mocy specjalnie nie czuć, ale i nie było warunków (deszcz). Co czuć.. zdecydowanie wagę!! a dokładnie jej ubytek, motocykl świetnie wyważony! zdecydowanie lżejszy od poprzednika i to naprawdę czuć, Zdecydowanie fajna jest noa kontrola trakcji, dzięki której nawet dziecko potrafi postawić ten motocykl Bokiem i ładnie prowadzić w złożeniu, co jeszcze poprawili? Subframe - odkręcany w końcu, sety.. teraz stalowe.. Stopka boczna rownież.. w końcu stabilna.. Na szosie.. Regulowana Szyba, adaptacyjny zawias!... nooo fajne to! nie do końca byliśmy w stanie potestować to cudo.. ale działa.. fajnie...Całkiem niezły jest nowy bagażnik Alu. (choć ten z ATAS ładniejszy). noo i Ekran.. też jest spoko.. choć najbardziej spoko to jest w nim podpięcie telefonu. a teraz minusy! .... Dla mnie i pewnie dla wielu ludzi jeżdżących w terenie.. najpoważniejszą wadą może okazać się właśnie ta elektronika.. Szybkie wyłączenie Trakcji.. zapomnijcie że się da.. trzeba się zatrzymać, przejść na USER-a 1 lub 2 i przytrzymać ikonkę na ekranie. Pędzicie Autostradą, szybki zjazd w Off.. Trzeba STOP robić i trzeba przeklikać..( ale to jest wada wszystkich nowych motocykli raczej). Jak dla mnie na pierwszy rzut menu jest dosyć skomplikowane i zawiera masę średnio potrzebnych regulacji jak, reakcja na gaz, regulacja hamowania silnikiem, trakcje, ABS, tryby skrzyni, tryby pracy zawieszenia...... ehhh sami rozumiecie.. Zawieszenie w trybie OFFroad.. jest dziwnie miękkie.. ( zobaczcie na filmie) . aby w piachu zaczął się prowadzić, musiałem Wbić tryb 2 Ludzi i bagaż.. Wydech brzmi gorzej.. niż w starszej..hehe .. nooo i ta cena.. ... ale...Podsumowując.. moim zdaniem jest to świetny Globtroter, super chroni przed wiatrem, bardzo miękki przyjemny silnik, genialne wyważenie.. płynące.. adaptacyjne zawieszenie!! Ekran, DCT... SUPER... nooo ale nie dla mnie.. . ale Jest super.. nie ma co gadać...














https://www.facebook.com/exuno1/vide...6932207684494/
__________________
Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie..
ex1 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Rosja w 2020 bez wizy zz44 Kwestie różne, ale podróżne. 1 16.12.2018 22:42
Yamaha TTR600 vs Honda XR600R vs Honda XR650R Wolo Inne - dyskusja ogólna 84 06.02.2018 10:38


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 22:58.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.