|
|
#11 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,625
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 9 godz 34 min 58 s
|
alternatorów potrzebujących wzbudzenia praktycznie już się nie stosuje,
teoretycznie aku litowo-jonowy to same zalety, - znikoma waga - bardzo krótki czas ładowania - duże prądy rozruchowe - niewielki spadek wydajności przy niskich temperaturach i rozładowania w czasie pierwszy jaki sobie kupiłem dał d..y i w niskich temp. gorzej kręcił jak 3 letni pb poszedł do reklamacji i liczę na cud, że znajdą jakąś usterkę jak nie to 480zł poszło w p..zu nie wyobrażam sobie na tym jeździć no może tylko w lecie, chociaż nie lubię mieć elementu ryzyka w motocyklu. Może taki się trafił może innych firm są lepsze zobaczymy Ostatnio edytowane przez mdxmd : 14.11.2019 o 23:10 |
|
|
|
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Akumulator NAT | luk2asz | NAT - Warsztat | 144 | 21.01.2025 11:19 |
| Akumulator | czosnek | Wszystko dla Afryki | 54 | 29.02.2016 01:42 |