![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#15 | |
![]() |
![]() Cytat:
![]() Odwrotnie, jakbyś chciał "wyciągnąć" całe paliwo ze zbiornika to muszą być otwarte dwa kraniki. Budowa zbiornika na dole przypomina "dwa cycki" połączone górną częścią zbiornika. W tych "cyckach" jest coś około 5L paliwa. Kraniki są wkręcone na dole "cycków" Niektórzy specjalnie mają zamknięty kranik chcąc mieć pewność, że jak zacznie zdychać na jednym to z drugiego "cycka" do stacji paliw się może dojedzie.
__________________
Ale tu nie Politechnika, tu trzeba myśleć, jak mawiał pewien bosman ;-) Przestań naprawiać jak zaczynasz psuć! Ludzie, którzy twierdzą, że czegoś nie da się zrobić, nie powinni przeszkadzać tym, którzy właśnie to robią. |
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Wskaźnik poziomu paliwa | bartol44 | Uklad paliwowy i wydechowy | 13 | 27.08.2014 07:31 |
Ustawianie poziomu paliwa w komorze pływakowej rd03 | Fihu | Uklad paliwowy i wydechowy | 7 | 08.02.2012 12:15 |