![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#9 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2012
Miasto: Bielsk Podlaski
Posty: 156
Motocykl: AT RD07a
![]() Online: 2 tygodni 5 dni 8 godz 21 min 50 s
|
![]()
W ubiegłym roku, będąc na RK, przed Wilnem moja królowa zaczęła przerywać i gasnąć. Musiałem kilkakrotnie "uciekać" na pobocze. Na przedostatnim postoju zaczęło coś śmierdzieć, spalenizna - plastik, myślałem, że to regulator. Kiedy dojechaliśmy na miejsce noclegu w polskiej szkole w Wilnie rzuciłem okiem na regulator napięcia, styki i następnie rozkręciłem pompę. Przepaliły się te krótkie przewody, które idą do styków, styki były połączone. Miałem zestaw naprawczy i pompę zapasową z drugiej AT. Odciąłem popalone przewody (jak najwięcej), założyłem zestaw i zlutowałem wszystko jak należy. Kolega z rajdu - Romek złota rączka nadzorował wszystko, miał lutownicę na naboje gazowe. Niestety nic z tego nie wyszło. Musiałem założyć drugą pompę.
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
LC4 pompa paliwa | Evvil | Uklad paliwowy i wydechowy | 0 | 18.08.2016 16:56 |
Pompa paliwa. Za ile? | Pawel | Wszystko dla Afryki | 8 | 11.10.2011 11:31 |
Pompa Paliwa | Adagiio | Uklad paliwowy i wydechowy | 8 | 19.05.2011 10:40 |