![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#23 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2017
Miasto: Gliwice
Posty: 143
Motocykl: CRF 1000D
![]() Online: 1 tydzień 1 dzień 10 godz 17 min 4 s
|
![]()
Czy spotkał się ktoś z was z takim zachowaniem NAT z DCT : jadę po drogach asfaltowych i po ok. 40 min załącza się kontrolka ABS . Motocyklem zaczyna szarpać , napięcie rośnie do 15,3 V a nawet do 18,1 V po kilku sekundach wszystko wraca do normy. I za chwilę znowu to samo . Jakoś dokulałem się do domu. Wyłączyłem silnik motocykla , próbuje odpalić ponownie i brak jakiejkolwiek reakcji . Tak jakby padło całkowicie zasilanie. Po chwili postoju znowu próbuję odpalić i jest OK. Zmierzyłem aku na postoju = 12.3 V podczas pracy silnika 13,9 V . No ideał ! Taka sytuacja zdarzyła mi się ostatnio 2 razy. Nie wiem co jest
![]() ![]() |
![]() |
![]() |