![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#18 |
![]() |
![]()
Panowie u mnie też cyferki na voltomierzu szaleją.
Krótkie wprowadzenie: --voltomierz podpięty do aku; --złączki czyste po corocznym przeglądzie i konserwacji. W tym roku dołożyłem grzane manetki i halogeny. Przez 2 lata jazdy z voltomierzem miałem zawsze 13,8-13,9 na światłach mijania i było git. W tym roku, w czasie krótkiej trasy spadło do 12,4, po kilkunastu kilometrach wracało do 13,9. Wiem że z przytoczonych wcześniej historii należy zacząć od podmiany regla. Macie panowie jakieś pomysły? Jak regler, to jaki? --orginał używany; --od Pana sławka; --tourmax; --od innego Japan Moto (Trampek..); Może ma ktoś na zbyciu? Uszkodzony by mnie interesował jako dawca okrągłej wtyczki. |
![]() |
![]() |