Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 11.03.2019, 22:25   #10
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,626
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 9 godz 59 min 31 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Novy Zobacz post
Niestety ja u siebie klikania nie zaobserwowałem.
Może to być jednak spowodowane tym, że nie do końca wiem, o jaki dźwięk chodzi? A może mam za mało nakulane (chyba 23.000?)
Najlepiej byłoby porównać pracę silnika dwóch (czy nawet trzech) NAT stojących obok siebie? A może nagrasz dźwięk i wstawisz tutaj? O ile ten dźwięk jest na tyle głośny?
na wolnych obrotach tego nie ma, pojawia się podczas obciążania silnika np. ruszając z miejsca lub dodając lekko gazu tocząc się na 1,2,3 biegu kiedy obroty silnika są poniżej 2000, raczej u Ciebie to nie występuje nie da się nie zauważyć szczególnie w otwartym kasku/szybie. Nie jest to nic typu stukanie raczej luźny wałek wyrównoważający zbyt duży luz międzyzębny, zbyt duży luz zaworowy. Silnik dobrze rozgrzany np. do wentylatorów.

Ostatnio edytowane przez mdxmd : 11.03.2019 o 22:32
mdxmd jest online   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Numer VIN i numer silnika a rocznik (silnika) paku Kwestie różne, ale podróżne. 11 23.06.2013 21:37


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 13:47.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.