![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#5 |
![]() Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Nowy Sącz
Posty: 6,007
Motocykl: crf1000a
Przebieg: 2
![]() Online: 10 miesiące 3 tygodni 3 dni 4 godz 24 min 42 s
|
![]()
To nie takie proste.
Po pierwsze długość, po drugie każda kiwaczka przenosi inną siłę, i np w afryce sprężyna powinna mieć ok 100Nm w gs800 ponad 200Nm a w KTM lc8 ok 80Nm a to podobnie warzące moto.
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Wilbers | ural2 | Rama, zawieszenia, napęd | 12 | 28.10.2016 22:43 |
Ślimak prędkościomierza - kompatybilność | jochen | Hamulce, kola, opony | 10 | 25.03.2016 18:50 |
Kompatybilność silnika AT RD03 i TA 650 | wilq.bb | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 13 | 19.12.2015 19:59 |
Foto, kompatybilność aparatów | Elwood | Archiwum | 32 | 22.04.2012 21:22 |