Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 21.02.2019, 21:13   #16
R2D2
ReGeNeRaToR
 
R2D2's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Olsztyn
Posty: 663
Motocykl: RD07
R2D2 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 1 dzień 2 godz 7 min 4 s
Domyślnie

Nie będzie różnic , no może bardziej się zacznie grzać regler jeżeli masz afrykowy lub inny japoński.

W układzie zasilania ważna jest jego sprawność, utrzymanie złącz w odpowiedniej kondycji , same przewody miedziane się nie zużywają.
W latach produkcji starej afry nikt nie oszczędzał na miedzi w przewodach i nie sądzę żeby trzeba było je wymieniać.
Szczerze mówiąc w dzisiejszych czasach będzie ciężko kupić w "sklepie" przewody o takich parametrach i tej średnicy.
__________________
END of TRANSMISSION
R2D2 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Manual do rd03, może w pdfie? Olek Wszystko dla Afryki 4 25.05.2010 03:22


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 12:17.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.