![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#6 |
![]() |
![]()
W moich starych XTZ, XT, KLR napięcie potrafi spaść, jak podajesz. W BMW niezależnie od włączonych urządzeń nie spada poniżej 14.1
Zanim zaczniesz wymieniać połowę rzeczy to zmierz jeszcze innym multimetrem. A potem to standard: pomiar alternatora, regler, kostki, masa silnika itp itd. Pół netu jest o tym.
__________________
Wolniej ale dalej Cierpliwości |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Zbyt duże napięcie ładowania. | Wójcik | Układ elektryczny i zapłonowy | 100 | 23.04.2020 09:23 |
gniazdko ładowania - z przekaźnikiem czy bez? | Evvil | Układ elektryczny i zapłonowy | 8 | 01.08.2013 00:44 |
napięcie międzyfazowe na regulatorze napiecia | Grucha | Układ elektryczny i zapłonowy | 12 | 21.06.2013 12:25 |
Znika napięcie w tripmasterze | ToSt | Układ elektryczny i zapłonowy | 5 | 18.06.2011 23:06 |