Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 17.02.2019, 21:57   #6
bigboykr
 
bigboykr's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2014
Miasto: Kraków
Posty: 652
Motocykl: nie mam AT jeszcze
bigboykr jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 3 dni 18 godz 2 min 13 s
Domyślnie

W moich starych XTZ, XT, KLR napięcie potrafi spaść, jak podajesz. W BMW niezależnie od włączonych urządzeń nie spada poniżej 14.1
Zanim zaczniesz wymieniać połowę rzeczy to zmierz jeszcze innym multimetrem.
A potem to standard: pomiar alternatora, regler, kostki, masa silnika itp itd.
Pół netu jest o tym.
__________________
Wolniej ale dalej
Cierpliwości
bigboykr jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Zbyt duże napięcie ładowania. Wójcik Układ elektryczny i zapłonowy 100 23.04.2020 09:23
gniazdko ładowania - z przekaźnikiem czy bez? Evvil Układ elektryczny i zapłonowy 8 01.08.2013 00:44
napięcie międzyfazowe na regulatorze napiecia Grucha Układ elektryczny i zapłonowy 12 21.06.2013 12:25
Znika napięcie w tripmasterze ToSt Układ elektryczny i zapłonowy 5 18.06.2011 23:06


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 02:08.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.