|  12.02.2019, 14:02 | #13 | 
|  |   
			
			z googla na szybko wpis Radarmana poniżej.  a po co się robi takie testy  ? no po co... żeby nawinąć makaron na uszy potencjalnym kupcom i tyle. każdy kto ma coś między tymi uszami /a takich jest tu wielu/ wie, że to o kant dupy rozbić. co to jest 50tys km dla współczesnej maszyny... tekst kuriera UK: zastąpił BMW z NC i jedną z największych różnic, które znalazłem były koszty bieżące - paliwo było o 30% niższe, obsługa o 25% mniej. Opony zostały wymienione w podobnych odstępach 10K z tyłu 20K z przodu. W dłuższej perspektywie na autostradzie od 3500 do 4000 rpm (75ish) otrzymuję 70mpg łatwe Zainstalowałem większy ekran i osłony (i założę mufki w zimie) Zarówno BMW, walczył po sprzęgu ~ 70 km mil, napęd końcowy i elektryka. Największy przebieg, jaki miałem BMW, wynosił ~ 120 kilometrów, a następnie został utrzymany. Szkoda, bo były bardzo wygodne. Napęd lub łańcuch wału? - Posiadam olejarkę łańcuchową na NC i TBH, łańcuch rzadko dotyka się inaczej niż wtedy, gdy kończy się jego żywotność ~ 25K. Najlepsze w kwestii Hondy i 3 lat i 175 km / min, jakie miałem, jest jej niezawodność. 
				__________________ 'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa | 
|   |   |