![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Nowy Sącz
Posty: 6,034
Motocykl: crf1000a
Przebieg: 2
![]() Online: 10 miesiące 3 tygodni 6 dni 12 godz 47 min 29 s
|
![]()
Od nowości wkurzało mnie to, że te gumy są za miętkie i mogę bez problemu krzywić na nich kierownice, po zamontowaniu podwyższeń sytuacja na tyle się pogorszyła, że nawet jeżdżąc po asfalcie czułem, że kierownica gnie się na tych gumach...
IMG_20181026_190147.jpg IMG_20181026_190149.jpg IMG_20181026_190201.jpg IMG_20181026_190203.jpg Po zdemontowaniu kierownicy mogłem sobie bez problemu wyginać tą tulejkę w każdą stronę. ![]() Ten silentblock składa się z dwóch części jedna wprasowana od dołu, druga od góry, próbowałem wybić je na każde sposoby, jednak jest to niemożliwe, przynajmniej na moto. Muszę odkręcić półkę, i zniszczyć/rozwiercić je i wstawić w ich miejsce tulejki albo ameliniowe, albo teflonowe. ![]() Myślałem że to przypadłość wszystkich NAT jednak porównywałem to z Dzinksem i Machonim, u nich jest kiera znacznie sztywniejsza.
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. |
![]() |
![]() |