Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Rama, zawieszenia, napęd

Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 20.09.2018, 09:21   #11
Dubel
Gość


Posty: n/a
Online: 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał Prince Zobacz post
Lewe M5. W sumie rozkalibrowyje otwór na tą samą srednice co wiertło a momętu łapie więcej. Ale sie nie mądrzę bo dostaję baty od śrubki M6
Tak momentu więcej ale materiału 1mm mniej od m6 a co ważniejsze przy próbie wykrecenia gwint będzie rozpiera pozostałości po m6 i zaciesnial połączenie m6 ż karterem a o to nam nie chodzi przecież. Przy użyciu wiertła nie ma naprężeń a wręcz połączenie się luzuje plus wiertło działa jak udar, szarpie .
  Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Jaki dokładnie jest gwint na szprychach AT?? JarekAT Hamulce, kola, opony 1 04.09.2013 10:49
Gwint czujnika ciśnienia paku Silnik, sprzęgło, skrzynia 13 03.09.2009 15:26


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 06:58.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.