Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > Honda - inna niż AT & NAT

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 14.08.2018, 08:48   #12
dominatorek
 
dominatorek's Avatar


Zarejestrowany: Aug 2014
Posty: 61
dominatorek jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 dni 7 godz 57 min 53 s
Domyślnie

Dzięki. Wszystkie sugestie mile widziane. Po urlopie wydrę czapkę i sprawdzam po kolei wałki, ich stan wizualny, pomiary, stan łańcucha to wiadomo. Co do stanu napinacza hmm.
Obadam jak wyglądają ślizgi i trzeba podjąć decyzję.
Jeszcze jedno pytanie.
Czy ten cypelek na napinaczu powinien być 1 czy 2 i czy powinien chodzić góra dół podczas pracy silnika?
Wciska się go lekko bez oporu w dół a widzę na innych starszych trampkach i afrykach jest ten gruby wystający cypelek i jak by drugi klin obok.
Ktoś tam pchał paluchy i nie wiem czy czegoś nie zamotał. Może po prostu założył napinacz nie tak jak trzeba?
Dotychczas grzebałem w singlach (jeżeli chodzi o motocykle) a tam całkiem inne napinacze były.
Raczej ten cienki idzie w dół podczas zużycia łańcucha i widać tylko ten gruby wtedy.

https://www.fotosik.pl/zdjecie/903553848a1ce24b

Ostatnio edytowane przez dominatorek : 14.08.2018 o 14:11
dominatorek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Łańcuchy śniegowe sambor1965 Wszystko dla Afryki 59 14.12.2022 18:49
ślizgi, zużyte golenie Mecia Rama, zawieszenia, napęd 8 21.06.2012 15:26


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 06:59.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.